Wat maken we leuker en hoe doen we dat dan precies?

Allereerst is het belangrijk om te begrijpen wat wij en onze klanten niet leuk vinden

Om werk leuker te maken gaan wij eerst op zoek naar de unieke elementen in uw bedrijf. In ieder bedrijf zijn verschillende zaken niet leuk, voor de een wordt zijn/haar werk leuker als er geen dubbel werk meer is, zaken eenvoudiger worden en voor de ander als er 100% betrouwbare cijfers zijn. Wat kunnen wij leuker maken en hoe pakken we dit aan?

U bent geen typemachine

Gegevens overtypen in andere systemen

Het voelt als strafwerk op school
In de avonduren nog gegevens overtypen in een ander systeem zodat collega's morgenvroeg direct aan de slag kunnen? Fijn, maar om 5 uur naar het terras kunnen om vervolgens aan het einde van de avond een mailtje te krijgen dat onze koppeling het werk heeft uitgevoerd dat is pas leuk!

Het maakt ons niet uit waar we mee moeten koppelen, als het voor u maar leuker wordt.

Opgesloten in een (Ex)cel

Overal en alles in Excel-sheets

U wilt niet opgesloten zitten in Excel
"Bestand wordt al gebruikt", alleen lezen dan maar weer? Alle kritische informatie van uw bedrijf in één of honderden Excel-sheets. Hierdoor raakt u het overzicht kwijt en kunt u niet met meerdere mensen direct de meest belangrijke gegevens raadplegen.

Wij zorgen voor een centraal systeem waar alle informatie met één druk op de knop beschikbaar is.

1+1 blijft 2

Cijfers constant narekenen

Als de formule juist is blijft de uitkomst hetzelfde
Constant handmatig narekenen of alle cijfers wel juist zijn, is super vervelend. U wilt gewoon op cijfers kunnen vertrouwen en simpele controles uitvoeren. 1 + 1 = namelijk altijd 2, tenzij een collega (perongeluk) de formule in de rekensheet heeft gewijzigd.

Managementoverzichten moeten gewoon uit uw systeem rollen. Handmatig berekenen is veel en vaak saai werk. De input zit al in het systeem, met een druk op de knop meteen de juiste en up-to-date informatie maakt het werk een stuk leuker.

Herhalingen, herhalingen

Iedere keer dezelfde stappen

We zien al voldoende herhalingen op TV
Iedere maand dezelfde handeling per klant om herinneringen te sturen van openstaande facturen, u wordt niet gelukkig van slecht betalende klanten en al helemaal niet van iedere keer hetzelfde te doen.

Automatisch alle herinneringen versturen of terugkerende stappen vereenvoudigen dat maakt het werk weer leuk.

Blind door alle gegevens

Geen overzicht

Overspoeld worden door gegevens en continu alles aan elkaar proberen te knopen
Groeien met uw bedrijf betekent vaak ook een flinke groei aan gegevens, snel raakt u het overzicht kwijt. Omdat het systeem niet slim genoeg is ingericht of niet slim genoeg samenwerkt met andere systemen raakt u het overzicht volledig kwijt.

Een softwareoplossing dient u overzicht te bieden waardoor u beseft dat u de touwtjes in handen heeft. Zo kunt u zich weer focussen op het aansturen van uw organisatie.

Wat onze klanten over KJ zeggen

  • Klanten kunnen nu de meeste zaken zelf regelen via het portaal. Voor hen snel en direct antwoord, 7 dagen per week en 24 uur per dag. Hierdoor hebben we nu aan de telefoon meer tijd voor persoonlijk contact met de klant over andere zaken die bij hen spelen.
    Janwillen Verschuuren
    De Cromvoirtse, snel metaal op maat
  • Als wij niet in een vroeg stadium ons Excel-werk hadden vervangen, verdronken we nu met tal van orderverwerkers  in de communicatie met klanten en leveranciers. Nu hebben we nog steeds een kleine groep mensen. Deze kunnen bergen werk verzetten en doen het werk zonder logistiek manager en debiteurenbeheerder. We kunnen met 1 calculator het werk van 4 calculators gedaan krijgen. Zo houden we het werken leuk!
  • Nu we werken met de software van KJ wordt orderverwerking makkelijk, geen overtypen meer, enkel uitzonderingen goedkeuren! We hebben onze webshop gekoppeld aan het ERP-pakket van KJ, dat maakt het runnen van een Webshop gemakkelijk! Er is nu een goede controle op het complete proces, van inkoop, binnenkomst en verwerking van inkoopfacturen. Dat maakt het werk voor ons een stuk leuker.
  • Efficiënt werken en ondersteunen, dat doen alle automatiseerders. Alleen bij KJ hebben ze mij meegenomen in effectief werken en dit vertaald naar het beeldscherm.
    Joost Kleijngeld
    Kleijngeld Bouwmaterialen
  • Vroeger noteerden wij alle werkzaamheden in Excel. Aan het einde van de maand was het een onbegonnen werk om dat om te zetten naar facturen. Laat staan managementrapportages. We factureren nu in een half uur per maand. De managementrapportages kunnen we nu op ieder gewenst moment bekijken.
  • Vroeger koste het veel handmatig werk, moeite, ergernis en controle om ons portaal te vullen voor onze dealers. Nu gaat het helemaal automatisch en kijken we er niet meer naar om. Dat is pas leuk!
    William Rhodes
    The Jekill and Hyde Company

Wilt u ook uw werk leuker maken?