EasyParty

Alles-in-één systeem voor het managen van uw evenementen

Bewezen in de praktijk

Catering- en event software

Wat is EasyParty?

#1 Software voor Catering- en Eventprofessionals
EasyParty is: “software die speciaal ontworpen is voor catering- en eventprofessionals”. Het is een ERP-systeem dat gebaseerd is op meer dan 10 jaar ervaring in de branche. Inmiddels werken we voor een grote verscheidenheid aan klanten in de branche. Van groot tot klein. We bieden voor iedereen een oplossing. EasyParty is opgebouwd uit verschillende losse modules. Waardoor het systeem flexibiliteit biedt en u voorziet van de benodigde functionaliteit om uw bedrijf en processen aan te sturen.

EasyParty als fundament

Waarom EasyParty?

Alles in 1 systeem
Bent u een starter of kleine organisatie? Dan heeft u waarschijnlijk genoeg aan het basispakket, eventueel aangevuld met enkele voor u relevante of handige modules. Voor middelgrote tot grote organisaties zijn waarschijnlijk meerdere en uitgebreidere functies wenselijk. U kunt precies aangeven wat u nodig heeft. Wij gaan aan de slag met uw wensen en eisen en stellen een pakket van modules samen die aansluit op uw processen.

EasyParty maakt het makkelijker

Hoe maakt het uw werk leuker?

Koppel uw processen en afdelingen
Uw sales medewerkers verkopen een evenement, uw kok weet direct wat er gemaakt moet worden en welke inkopen er gedaan moeten worden, uw operationeel manager kan direct het draaiboek maken en de voorraad en picklijsten controleren. Klinkt dat als een utopie? Dat hoeft niet. Door middel van de modules van EasyParty kunnen we alle afdelingen aan elkaar koppelen. Zo heeft iedereen op tijd de juiste informatie en zijn wijzigingen en voorkomt u fouten. Dat maakt het werk voor iedereen leuker.

Deze klanten gingen u voor en gebruiken EasyParty

Catering software

De voordelen van EasyParty maken het werk leuker

Meer overzicht

Meer inzicht in uw marges, lopende trajecten en wijzigingen. EasyParty helpt je met het in kaart brengen van de status van uw projecten.

Eenvoudig offertes genereren

Genereer offertes eenvoudig op basis van de invulling van uw evenementen. De sjablonen beheert u zelf, hierdoor bent u flexibel m.b.t. de opmaak en layout van uw offertes.

Kwaliteit verhogen

Producties combineren en wijzigingen eenvoudig in kaart brengen. Dit verbetert de communicatie in uw bedrijf.

Tijdbesparend

Optimaliseer uw processen en bespaar handenvol tijd door de hoeveelheid handelingen te beperken. Van CRM tot facturatie.

Wat onze klanten over KJ zeggen

  • Klanten kunnen nu de meeste zaken zelf regelen via het portaal. Voor hen snel en direct antwoord, 7 dagen per week en 24 uur per dag. Hierdoor hebben we nu aan de telefoon meer tijd voor persoonlijk contact met de klant over andere zaken die bij hen spelen.
    Janwillen Verschuuren
    De Cromvoirtse, snel metaal op maat
  • Als wij niet in een vroeg stadium ons Excel-werk hadden vervangen, verdronken we nu met tal van orderverwerkers  in de communicatie met klanten en leveranciers. Nu hebben we nog steeds een kleine groep mensen. Deze kunnen bergen werk verzetten en doen het werk zonder logistiek manager en debiteurenbeheerder. We kunnen met 1 calculator het werk van 4 calculators gedaan krijgen. Zo houden we het werken leuk!
  • Nu we werken met de software van KJ wordt orderverwerking makkelijk, geen overtypen meer, enkel uitzonderingen goedkeuren! We hebben onze webshop gekoppeld aan het ERP-pakket van KJ, dat maakt het runnen van een Webshop gemakkelijk! Er is nu een goede controle op het complete proces, van inkoop, binnenkomst en verwerking van inkoopfacturen. Dat maakt het werk voor ons een stuk leuker.
  • Efficiënt werken en ondersteunen, dat doen alle automatiseerders. Alleen bij KJ hebben ze mij meegenomen in effectief werken en dit vertaald naar het beeldscherm.
    Joost Kleijngeld
    Kleijngeld Bouwmaterialen
  • Vroeger noteerden wij alle werkzaamheden in Excel. Aan het einde van de maand was het een onbegonnen werk om dat om te zetten naar facturen. Laat staan managementrapportages. We factureren nu in een half uur per maand. De managementrapportages kunnen we nu op ieder gewenst moment bekijken.
  • Vroeger koste het veel handmatig werk, moeite, ergernis en controle om ons portaal te vullen voor onze dealers. Nu gaat het helemaal automatisch en kijken we er niet meer naar om. Dat is pas leuk!
    William Rhodes
    The Jekill and Hyde Company

Benieuwd naar de mogelijkheden voor uw organisatie?